Okee, ik geef het toe, ik ben verslaafd... . nee, niet aan chocolade of ongezondere dingen maar aan een interactief reclame filmpje. 't Is dan zoiets ontzettend grappig, en iedereen aan wie ik 't laat zien is meteen ook verkocht.
In 2010 bracht Tipp-Ex een reclamefilmpje uit: 'a hunter shoots a bear'. Een jager wil op een beer schieten maar heeft uiteindelijk toch geen zin, dus krijgt het publiek de keuze 'shoot the bear' of 'don't shoot the bear'. Uiteraard mag de beer blijven leven en de jager grijpt de Tipp-Ex die naast de reclame-spot staat, trekt een witte streep over 'shoots' en je kan daarna naar hartenlust iets anders invullen. Dit filmpje werd een groot succes, woorden als 'marries' en 'dances' en 'hugs' geven grappig resultaat.
En nu is de jager dus terug met zijn beer, dit keer gaan ze hun verjaardagsfeest vieren tot... er een komeet aan komt suizen. Helaas is de plaats waar de Tipp-Ex te vinden was in de vorige spot leeg maar gelukkig heeft de beer deze bij als cadeau voor de jager. en hier begint het, het jaartal '2012' wordt weggewit en het invullen kan beginnen. Klassiekers zijn het jaar '0', de oertijd met '-200000' en '1492', '1789' als franse revolutie en ga zo maar door. Ook je eigen geboortejaar levert vast iets leuk op!
Enfin, ik plak het filmpje hieronder en 'have fun'!!!
Geen opmerkingen:
Een reactie posten